Veelgestelde vragen

Snel naar….

  1. Bestellen
  2. Verzending en levering
  3. Retourproces
  4. Klachten
  5. Betalingen
  6. Algemene voorwaarden

Staat je vraag er niet tussen?

Neem contact op met onze klantenservice

Bestellen

Ga direct naar onze pagina over verzending en levering


Je plaatst bij ons een bestelling door producten toe te voegen aan je winkelmand. Dit doe je door op de paarse knop te klikken. Je winkelmandje vind je toch in de header van de website. Via je winkelmandje reken je af en plaats je de bestelling.


Als je hebt besteld hebt geplaatst, is het niet mogelijk om je bestelling te wijzigen of te annuleren. Als je de bestelling echt niet meer wilt, kan je hem retour sturen naar ons.



Verzending en levering


Het is niet mogelijk om het pakket bij ons op te halen. Wel heb je altijd de keuze om je pakket op te halen bij een PostNL punt. Dit regel je in de Track & Trace omgeving van PostNL. Dit is niet mogelijk bij brievenbuspost.


Bij brievenbuspost zijn de bezorgkosten gratis. Bij een groter pakket zijn de bezorgkosten 6,70 euro.


Je pakket wordt geleverd met PostNL. Afhankelijk van de grootte van jouw pakket wordt het via brievenbuspost of met een Track & Trace code verzonden.


Soms duurt het versturen van een pakket langer dan verwacht. Dit kan verschillende redenen hebben. Daarom willen we je vragen om 5 dagen te wachten. Heb je na 5 dagen nog steeds niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.



Retourproces

Ga direct naar onze retourpagina


Je kan altijd nog beslissen om een product toch nog te houden. Dat mag je aan ons laten weten, maar is niet verplicht. Je retouraanvraag vervalt automatisch wanneer je het product niet binnen 14 dagen terugstuurt.


Natuurlijk! Bij het aanmelden van je retour geef je aan ons aan over welke producten het gaat. Dan zorgen wij ervoor dat enkel dat specifieke product wordt aangemeld als retour.


In de meeste gevallen wel, maar niet altijd. Wanneer jij het product in de originele verpakking, onbeschadigd en inclusief alle onderdelen terugstuurt, dan keren we het volledige bedrag uit. Is dat niet het geval? Dan spreken we van waardevermindering. Afhankelijk daarvan bepalen we hoeveel je daadwerkelijk terugkrijgt.


Soms duurt het versturen van een pakket langer dan verwacht. Dit kan verschillende redenen hebben. Daarom willen we je vragen om 5 dagen te wachten. Heb je na 5 dagen nog steeds niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.


Er is sprake van waardevermindering wanneer je het product niet volgens afspraak naar ons hebt teruggestuurd. Er is dan sprake van beschadiging van het product, beschadiging van de verpakking en/of het product is incompleet teruggestuurd. De maximale waardevermindering is 25% van het aankoopbedrag.


We spreken met je af dat je je retour binnen 14 dagen meldt en vervolgens binnen 14 dagen naar ons terugstuurt. Het product stuur je terug in de originele verpakking, onbeschadigd en inclusief alle accessoires.


Zodra jouw retour bij ons binnen is, ontvang je binnen 5 werkdagen je geld terug. Afhankelijk van je bank gebeurt dit sneller.


Als het product door jouw schuld kapot is gegaan, dan repareren we deze op jouw kosten.



Klachten

Ga direct naar onze klachtenpagina


Je klacht indienen kan altijd. Dat doe je via onze klachtenpagina.



Betalingen


Alle betalingen gebeuren online via onze website. Op dit moment is dat mogelijk met iDEAL. Andere mogelijkheden van betalen zijn (nog) niet mogelijk. Het is ook niet mogelijk om met contant geld te betalen.


Betaald met iDEAL, maar geen orderbevestiging ontvangen? Controleer eerst of er geld is afgeschreven van je rekening. Is er geen geld afgeschreven? Dan is er ook geen bestelling geplaatst. Als je de bestelling toch graag wilt hebben, raden we je aan om de bestelling opnieuw te plaatsen.

Is er wel geld afgeschreven? Dan willen we je vragen om nog even te wachten. Het gebeurt soms dat er een vertraging zit tussen de verwerking van je iDEAL betaling en ons systeem. Na een uur krijg jij je bevestiging alsnog per mail.

Heb je na een uur nog steeds niets ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zorg ervoor dat je je het transactienummer uit je afschrift bij de hand hebt. Aan de hand van dit nummer kunnen we je sneller helpen.


Ja. We vinden het belangrijk dat jij als klant makkelijk en veilig online bij ons kan shoppen. Daarom reken je altijd af in een beveiligde internetomgeving. Deze herken je aan het slotje bij de url in je browser.